aktuálně do provozu hledáme

Asistent/ka provozního oddělení (Praha)

provozní oddělení

Více o volné pozici

 

 

Jsme bezva tým lidí, který se stará o herny, bary a kasina po celé ČR. Daří se nám a potřebujeme pomoci s administrativou, proto hledáme novou posilu, která rozšíří naše řady.

Jak bude vypadat TVŮJ den?

  • Čeká na tebe různorodá administrativa, každý den bude jiný.
  • Kromě komunikace s kolegy ze servisního střediska se připrav na jednání s úřady a státními institucemi.
  • Denně budeš pracovat s našimi firemními systémy. Kromě interního systému používáme program Navision. Pokud neznáš, nevadí, naučíme.
  • Budeš dohlížet nad chodem a vybavením kanceláře, poštou i pokladnou.
  • Nemine tě pravidelný kontakt s kolegy na ostatních pobočkách a obchodními partnery.

BJak si TĚ představujeme a bez čeho se neobejdeš (a my také ne)?

  • Baví tě práce v týmu a komunikace s lidmi.
  • Zakládáš si na kultivovaném projevu v češtině.
  • Tabulka v Excelu nebo dopis ve Wordu jsou pro tebe hračka.
  • Zodpovědnost, pečlivost a samostatnost jsou tvojí předností.
  • Nedělá ti problém sednout do auta a vyřídit, co je potřeba.
  • Hodila by se nám alespoň krátká praxe v administrativě.
  • Bylo by fajn, kdyby ses k nám mohl/a přidat co nejdříve.

Proč se rozhodnout pro nás?

  • Jsme neformální společnost (dress code free).
  • Fungujeme v menším týmu.
  • Pomůžeme ti v začátcích – zkušená kolegynět zaučí.
  • Čekají na tebe benefity jako třeba týden dovolené navíc, sick day, věrnostní odměny a stravenky.
  • A pokud budeš šikovný/á, porosteš s námi.

 

Takže pokud se chceš stát součástí naší bezva party, napiš nám na adresu kariera@kajot.cz a my se ti co nejdříve ozveme.

 

 

Informace o zpracování osobních údajů ke stažení zde.