Asistent/ka finančních ředitelů (Brno)

Srpen 22, 2017

Finance jsou široký pojem. Zahrnují účetnictví, statistiky, analýzy, vedení podklady, bankovní operace a další nezbytnou administrativu. Té je u nás víc než dost, proto hledáme ASISTENTA/ASISTENTKU finanční ředitelky pro ČR a finančního ředitele pro SR. Každý z nich má na starosti něco jiného a oba jsou připraveni využít maximálně tvých schopností. Do čeho všeho tě zapojí, záleží jen na tobě.

Jaká můžeš mít očekávání?

  • Každý den bude jiný. Někdy to bude více o podpoře finanční ředitelky nebo přípravě smluv, jindy budeš pracovat samostatně dle zadání na konkrétním zahraničním projektu.
  • Čeká tě úzká spolupráce s auditorem ze zahraničí. Během roku chystáš a zasíláš potřebné dokumenty k auditu, po jeho proběhnutí papírově vše dokončíš a už začíná příprava inventur, na kterých se auditoři také podílí.
  • Budeš styčná osoba pro autorizaci plateb do zahraničí a pojištění skupiny Kajot.
  • Občas může přijít požadavek na zařízení běžnějších požadavků, např. zajištění občerstvení, objednání kancelářských potřeb apod.
  • Hledáme někoho, koho práce asistenta/asistentky baví. A pokud ti to půjde, hodláme naplno využít tvého potenciálu a převést na tebe další i dlouhodobější projekty.

Jak si TĚ představujeme?

  • Týmová spolupráce je tvou předností, ale nebojíš se převzít zodpovědnost a pracovat hodně samostatně na zadaném projektu. Měla bys být oporou pro (převážně) kolegyně z ekonomického oddělení.
  • Bez angličtiny to jednodušše nepůjde. Stěžejní je kooperace s kyperským auditorem, dále obchodujeme s velkým počtem zahraničních zemí, není problém setkat se s vietnamštinou, makedonštinou, chorvatštinou, albánštinou, řečtinou a dalšími jazyky.
  • Máš rád/a „papíry.“ Nelekneš se potřeby nastudovat legislativu, připravit smlouvy dle požadavku, vyplnit dokumenty ze zahraničí.
  • Reportům se nevyhneš. Tabulka v Excelu a dopis ve Wordu jsou pro tebe hračka.
  • Uvítáme orientaci v účetnictví. Postačí znalost ze školy nebo poznatky z praxe.
  • Nadšení pro věc a proaktivní přístup ti rozhodně nejsou cizí.
  • Sednout za volant Ti nedělá problémy, nicméně obejdeme se i bez řidičáku.
  • Bylo by fajn, kdyby ses k nám mohl/a přidat co nejdříve.

S kým a kde budeš pracovat?

Více o tom, kdo jsme, co děláme a kde to děláme, prozradí naše video. A jestli chceš vědět, jak se u nás na ekonomickém oddělení pracuje, přečti si rozhovor s Markétou, naší finanční specialistkou.

Proč my?

  • Jsme neformální společnost (dress code free)
  • Budeš pracovat s profíky, od kterých se toho můžeš hodně naučit.
  • Během dne si můžeš dát dobré kafe.
  • Budeš mít nárok taky na zdravotní volno/sick day a stravenky
  • Pro věrné zaměstnance máme širokou škálu benefitů a dodatkovou dovolenou
  • Uvítáme mezi s sebou i rodiče s malými dětmi. Můžeme se domluvit na zkrácené pracovní době (35-37,5 hod / týdně).

 

Tak neváhej a napiš nám na adresu kariera@kajot.cz nebo vyplň formulář. Zavoláme si, potkáme se, a pokud to klapne, staneš se brzy součástí naší bezva party.

Zasláním životopisu a dalších osobních materiálů s tvými osobními údaji dáváš souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování osobních údajů podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tvoje materiály budou považovány za důvěrné a bude s nimi nakládáno v souladu s uvedeným zákonem. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.