Ivona Pešicová

provozně – technický manažer, technické oddělení

Ivono, proč jsi přijala nabídku zaměstnání v naší společnosti a o jakou pozici ses ucházela?

V roce 2014 jsem se ucházela o pozici Asistentky projektového manažera. Nabídku jsem přijala, protože miluju organizaci čehokoli a byla to také příležitost se posunout někam dál. V předchozím zaměstnání jsem tuto možnost neměla.

Znala jsi už společnost Kajot?

Ano, znala a věděla jsem, čím se zabývá. Brala jsem to jako výzvu, že budu moct pracovat v novém oboru.

Jak tě tým přijal?

Když jsem nastupovala, tak tým téměř neexistoval a já jsem si ten tým de facto sestavila. Sdílela jsem kancelář s technickým ředitelem a vedoucím marketingu a na patře byli dva programátoři z projektu, na kterém jsem pracovala. Zbytek byli grafici. Tým se vytvářel o pár týdnů později.

Jak probíhaly Tvé první dny u nás?

Hodně se mi věnoval můj nadřízený. Seznamoval mě s projektem, o čem je a co se od něj a také ode mne očekává. Kolegové mě učili pracovat s informačními systémy.

Co obnášela pozice Asistentky projektového manažera?

Řízení projektu nového herního systému po organizační stránce, tj. tvoření harmonogramu činností členů týmu, zadávání úkolů a jejich kontrola, sledování vytíženosti jednotlivých členů týmu. Na této pozici jsem působila dva roky a nyní jsem postoupila na pozici Provozně – technického manažera. Mojí hlavní náplní práce je certifikace produktů Kajot pro všechny země, ve kterých působíme, koordinace asistentek technického oddělení a budu také komunikovat s partnerskými zahraničními týmy.

S kým v rámci své nové pozice nejčastěji spolupracuješ?

Nejvíce s kolegy v rámci oddělení, dále s kolegy v zahraničí, s výrobním a obchodním oddělením.

Jak hodnotíš své tehdejší zkušenosti? Posunula ses profesně dál? Co ses u nás naučila?

Rozhodně jsem urazila velký kus cesty. O vývoji softwaru jsem nevěděla téměř nic. Za dobu práce v Kajotu jsem se naučila pracovat s různými nástroji, které používají také kolegové vývojáři, vylepšila jsem si organizační schopnosti. Nadřízený nás v této oblasti podporuje, mohu se účastnit různých školení (např. získala jsem certifikát pro testery softwaru).

Jsou znalosti, které jsi získala u nás, pro tebe využitelné i do budoucna?

Určitě ano. Všechno, co se naučíš, se může hodit.

V jaké oblasti by ses ráda dále zdokonalovala?

Ráda bych se dále zdokonalovala v jazycích, což mi moje nová pozice umožní.

Jaké zajímavé akce, školení nebo projektu ses v poslední době zúčastnila?

Dva roky po sobě jsem byla na výstavě v Londýně a v Bratislavě, byla jsem na konferenci o leadershipu a dál na školení o testování. U nás na pobočce jsme měli externího školitele na agilní metody vývoje.

Jaká vládne na technickém oddělení atmosféra?

Velmi přátelská a otevřená. Chodíme spolu i mimopracovně na pivo a jiné akce, jezdíme spolu i na společné výlety.

Můžeš otevřeně říci svůj názor nebo připomínku? Můžeš přinášet nové nápady a řešení? Navrhla jsi ty osobně nějaké změny či zlepšení?

Spolu s kolegou jsme prosadili aplikaci agilní metody vývoje v rámci týmu.

Jaké máš koníčky? Umožňuje Ti práce v Kajotu věnovat se nějakým koníčkům?

Věnuji se hlavně turistice a cestování. Navštívila jsem v poslední době Srí Lanku, Portugalsko a Atény. A chystám se do Srbska a Černé Hory.

V kolik nejpozději odcházíš z práce?

Nejpozději okolo 17 hodiny.

Proč bys ráda v Kajotu dál pracovala?

Baví mě to tady a mám hodně ráda své kolegy.