Specialista technické podpory

Srpen 28, 2017

Naskoč do dobře rozjetého vlaku v oblasti gamingu a IT. Jako technická podpora můžeš začít ve fajn české společnosti a dál to bude jen na Tobě.

Jak si TĚ představujeme?

  • Rád/a mluvíš. A pomáháš. Telefon je tvůj kamarád. Budeš totiž většinu pracovní doby trávit připojený, se sluchátky na uších. Emailům rovněž neunikneš.
  • Nebojíš se jít do přední linie, budeš první, na koho se technik, provozní nebo manažer obrátí, když si zkrátka s našimi terminály neví rady.
  • Zvládneš pomoci i v angličtině, někteří zákazníci jsou ze zahraničí.
  • Jsi rychlý a efektivní, problém vyřešíš do pěti minut nebo jej předáváš zkušenějším kolegům, kteří ti „kryjí záda.“
  • Hodit by se ti mohl technický či IT background.
  • Jsi prostě spokojený, když se ti podaří problém vyřešit.
  • Neodradí tě ani dvousměnný provoz (ranní 7 – 15:30 h a odpolední 15:30 – 21:00 h, občas i o víkendech).

Co TĚ u nás čeká?

  • Základem ti bude každodenní práce s tiketovacím systémem, tj. správa a zpracování zákaznických požadavků.
  • Denně zpracuješ i nějakou tu statistiku či report, v Excelu a Wordu se orientuješ.
  • Pojedeš v interních informačních systémech (monitorování, vyhledávání, analýza, zpracování dat)
  • A také klasika jako spolupracovat s ostatními členy týmu, účastnit se pravidelných porad.

Budeš mít výhodu, jestliže

  • Setkal/a jsi se s Unix/Linux
  • Máš základní znalost databází a databázových aplikací, základy SW a HW architektury a počítačových sítí
  • Orientuješ se v PC hardware

Proč právě my?

  • Jsme neformální společnost (dress code free)
  • Pracovat budeš v kanceláři s dalšími kolegy na zákaznickém helpdesku, můžeš se kdykoliv na cokoliv zeptat, funguje nám dobře týmová spolupráce.
  • Během dne si dáš dobré kafe a čerstvé ovoce, můžeš využít relax room.
  • Pro věrné zaměstnance máme širokou škálu benefitů a dodatkovou dovolenou.
  • Budeš mít nárok taky na zdravotní volno/sick day a stravenky.
  • Můžeš se zapojit do pravidelných challenge a mimopracovních akcí.
  • Work-life balance je pro nás samozřejmostí.
  • V neposlední řadě, pozice „Supporťáka“ může být pro šikovné zaměstnance odrazovým můstkem k dalším pozicím ve společnosti.

    S kým a kde budeš pracovat?

Více o tom, kdo jsme, co-jak-kde děláme, prozradí naše video. A jestli chceš vědět, jak se u nás pracuje, přečti si rozhovory s našimi zaměstnanci a tvými budoucími kolegy.

Zasláním životopisu a dalších osobních materiálů s tvými osobními údaji dáváš souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování osobních údajů podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tvoje materiály budou považovány za důvěrné a bude s nimi nakládáno v souladu s uvedeným zákonem. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.