Správce sítě (Brno)

Září 4, 2017

Hledáme rádce a technickou podporu pro naše zaměstnance! Někoho, kdo ochotně vyslyší potřeby uživatelů a pokusí se vždy najít nějaké řešení. Narovinu – nebude to žádná flákačka. Ale znáš ten pocit, když se podaří problém vyřešit a vše funguje jak má?

S čím se můžeš setkat během dne?

  • Běžné jsou požadavky z oblasti doménových účtů, zálohy dat, nákupu techniky, čteček čárových kódů i mobilních telefonů.
  • Dostaneš na starosti internetovou telefonii, firemní klapky i konfiguraci ústředny. V případě potřeby zjistíš závadu zařízení, chybu opravíš nebo nastavíš novou adresu jak na řízení, tak na webovém rozhraní od poskytovatele.
  • Neustále doplňujeme nový HW a SW a je potřeba se o něj starat. Připravíš vybavení pro nové kolegy, zajistíš potřebné licence a evidenci.
  • Vytváříme si dokumentaci ke všem novým nastavením, které kde provedeme.
  • Zdokumentování problému nám šetří čas při opakovaném řešení problému.
  • Používáme switche především od Juniperu. Podílel by ses a vytváření a změně VLAN jednotlivých portů.
  • Setkáš se u nás s různými technologiemi, které se můžeš naučit nebo se v nich zdokonalit – Windows Server, Active Directory, GPO, JunOS, Campus switching, OSPF, BGP, IPSec, IPv6, VMware, Linux, a mnoho dalších.
  • Budeš mít možnost zapojit se do různých projektů technického oddělení jako je například přepojení nového racku nebo velký projekt týkající se firemních tiskáren.
  • Práce je u nás pořád dost, takže když budeš šikovný, můžeš dostat další úkoly z oblasti sítí, údržby a správy serverů, síťových prvků, tvorby skriptů atd. Všechno záleží jenom na Tobě.

S kým a kde budeš pracovat?

Tvůj budoucí šéf se jmenuje Vojta Drahoš a je to zkušený profík, od kterého se můžeš spoustu věcí naučit. Více o Vojtovi i o tom, jak se u nás pracuje, se dočteš zde. Pod pokličku Kajotu můžeš také nahlédnout prostřednictvím našeho videa.

Co víme jistě, je že:

  • Tě nebudeme učit, jak fungují počítačové sítě nebo ovládat Windows na administrátorské úrovni. To vše už bys měl znát.
  • Občas budeš muset sednout do auta a přejet na jinou pobočku nebo provozovnu.
  • Měl bys mít IT jako koníčka a chceš držet krok s dobou. Technologie, které neznáš, se rád naučíš.
  • Musíš být ochotný pomoci a mít kopec trpělivosti. Požadavky našich uživatelů jsou opravdu různorodé.
  • Chceme někoho proaktivního, kdo se bude sám snažit předcházet problémům a hledat nová řešení.

Proč právě my?

  • Jsme neformální společnost (dress code free).
  • Pracovat budeš v malém týmu zkušených adminů. Budeš mít vždy se s kým poradit.
  • Během dne si dáš dobré kafe a čerstvé ovoce, můžeš využít relax room.
  • Pro věrné zaměstnance máme širokou škálu benefitů a dodatkovou dovolenou.
  • Budeš mít nárok taky na zdravotní volno/sick day a stravenky.
  • Můžeš se zapojit do pravidelných challenge a mimopracovních akcí.
  • Work-life balance je pro nás samozřejmostí.
  • V neposlední řadě, pozice admina může být pro šikovné zaměstnance odrazovým můstkem k dalším pozicím ve společnosti.

 

Je to to pravé ořechové? Pokud ano, napiš nám něco o sobě na kariera@kajot.cz nebo vyplň formulář, pošli životopis nebo jen odkaz na LinkedIn a my se Ti ozveme. Setkáme se, popovídáme a pokud to klapne, staneš se i ty brzy součástí naší bezva party.

Zasláním životopisu a dalších osobních materiálů s tvými osobními údaji dáváš souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování osobních údajů podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tvoje materiály budou považovány za důvěrné a bude s nimi nakládáno v souladu s uvedeným zákonem. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.